Pages

entry busuk

Sunday, May 27, 2012

they told me i could be anything, so i became a churper.

they told me i could be anything, so i became a churper.






Churp Churp ialah sebuah media pengiklan yang bergerak atas platform social networking. Churp Churp ni lebih kurang macam Nuffnang la.Hanya dua platform yang digunakan iaitu Facebook dan Twitter.Aku pasti semua ada account Facebook dan Twitter kan? Dari korang buang masa online tak tentu hala, lebih baik korang daftar Churp Churp sambil jana pendapatan kan lagi bagus?

Untuk pengetahuan korang, Churp Churp adalah anak syarikat kepada Nuffnang.Semua blogger kenal Nuffnang kan? Tapi yang membezakan Churp Churp dengan Nuffnang ialah Churp Churp tak perlu letak iklan dalam blog seperti Nuffnang.Korang hanya perlu share kempen di Facebook atau Twitter.Mudah kan?

Benda basic yang korang perlu tahu lagi ialah di mana kita perlu share kempen di Facebook dan Twitter.Kira macam Nuffnang la.Makin ramai orang click iklan tu, makin banyak income.Tetapi awas, korang tak boleh spam link Churp Churp. Sebelum korang tweet dan post iklan tu, Churp Churp akan semak dan approve. Semakin ramai friends atau follower yang ada dalam Twitter dan Facebook, semakin tinggi rate pembayaran.

Harap-harap korang paham entri pengenalan Churp Churp ni lagi-lagi blogger baru.Churp Churp ni bagus, earning cepat je naik.Tapi kena usaha la share kempen, menabung sehari RM0.20 - RM0.40 per klik.Kalau dah 100 orang klik dah berapa dah? Kena rajin dan alert dengan kempen yang nak di share.Bak kata pepatah, "sikit-sikit lama-lama jadi bukit".Ye dak? hehehe



Jom ramai-ramai sign up Churp Churp. <------ klik jangan tak klik.

contoh iklan promosi churp-churp. klik gambar untuk lihat.




2 comments:

apa pendapat kamu?