Pages

entry busuk

Friday, April 27, 2012

BUAT DUIT DENGAN HEARTBEAT


BAGAIMANA NAK BUAT DUIT DENGAN HEARTBEAT?

Itulah persoalan yang pertama yang akan ditanyakan oleh korang semua kan?Terdapat banyak cara untuk buat duit dengan HeartBeat ini tetapi saya nak kongsikan 2 cara saya iaitu:-

Refer Friends to Register
Cara ini korang dikehendaki untuk mempromosi link affiliate dan mengajak rakan-rakan anda untuk menyertai HeartBeat.Setiap ahli baru yang mendaftar dibawah korang,korang akan mendapat RM 2. Sebagai permulaan, daftarlah dibawah saya. Jasa anda amatlah dihargai.

Banner/Text Link Clicks
Seterusnya ada banner/Text Link Clicks.Cara ini lebih kurang macam pay per click lah.Korang akan dibayar RM 0.04 untuk satu klik.Agak murah rate yang diberikan tapi okeylah daripada tak ada teruskan..hehe.. Insya-Allah.


Langkah 1:

Korang perlu klik link ini : Daftar HeartBeat ! atau klik banner diatas.

Langkah 2:


Setelah korang klik yang diberikan,korang akan ke lamanHeartbeat seperti gambar diatas.Selepas itu,korang perlu klik pada “Let Us Start” seperti yang ditunjukkan didalam gambar diatas,

Langkah 3



Seterusnya,korang perlu create akaun Heartbeat korang sendiri.Lihat gambar diatas dan isi semua maklumat yang diperlukan.

Langkah 4



Setelah berjaya register itu,korang akan jumpa menu baru iaitu MY HB!Affiliate .Jadi klik pada menu itu.

Langkah 5


Korang akan dapat lihat satu lagi menu seperti gambar diatas.Kat situ ada menjelaskan beberapa cara untuk korang dapatkan duit dari HeartBeat.So perkara pertama yang perlu korang buat adalah dapatkan kod banner untuk diletakkan di blog korang.Done!.
Langkah seterusnya adalah anda perlu mempromosikan banner berkenaan untuk dapatkan pendaftar baru untuk HeartBeat seperti mana yang saya katakan dipermulaan entri ini.

Rujukan Tambahan: Buat Duit Dengan HeartBeat. Cara-Cara Mendapatkan RM 200 Dari Heartbeat!.

bukti :




(please click on the banner guys. saya akan dapat 4 sen atas baik hati kalian )

No comments:

Post a Comment

apa pendapat kamu?