Pages

entry busuk

Friday, May 11, 2012

jersey terbaru kelab bolasepak EPL 2012/2013


Setiap kali bermulanya musim baru Liga Perdana Inggeris (English Premier League), antara perkara yang menjadi tumpuan ialah jersi setiap kelab yang bertanding. ini kerana jersi melambangkan sejarah  dan tradisi sesebuah pasukan kelab dan sekaligus membezakan antara 1 kelab dengan kelab yang lain. Memang dah jadi trend semua kelab di EPL akan menampilkan jersi baru setiap kali musim baru untuk menaikkan semangat pemain mengharungi musim baru liga. peminat-peminat juga tidak melepaskan peluang untuk menambah koleksi baju jersi kelab pilihan mereka. nampaknya tidak semua kelab akan menggunakan jersi baru untuk musim 2012/2013 kali ini kerana kontrak untuk design jersi yang lepas belum habis.(kalau ada, entry ni akan di update)

newcastle united

everton fc

norwich city

stoke city

liverpool fc ❤   
arsenal fc
chelsea fc

swansea city

wigan atheletic

QPR third jersey

fulham
tottenham hotspurs
manchester city

reading fc
southampton fc
west ham united
manchester united

Rasanya penjualan jersi MU pasti akan jatuh merundum. Rata-rata peminat Man United merasakan jersi baru ini terlaku hodoh. jersey untuk musim 2012-2013 Manchester United dan ianya kelihatan seperti kain alas meja.  Nike menggunakan corak Tartan Scotland pada jersey musim hadapan sebagai trinbute kepada pengurus Sir Alex Ferguson.


Ada yang berbeza dengan seragam-seragam Liverpool sebelumnya. Musim depan, Steven Gerard and the geng akan tampil dengan gaya retro. di harap jersi terbaru ini mampu memberi semangat kepada pemain Liverpool agar mempamerkan pretasi seperti pada zaman kegemilangan mereka dahulu.

jersi balotelli untuk musim depan
*YNWA

No comments:

Post a Comment

apa pendapat kamu?